Hoe ga ik te werk?

Stap 1

We maken een afspraak voor een kennismakingsgesprek (vrijblijvend). Dat gesprek duurt een uur. Ik kom het liefst naar je toe zodat ik zelf kan zien waar je last van hebt. Ik kan je dan meteen aangeven hoe we samen aan de slag kunnen, waar we mee beginnen. Als je samen aan de slag wil maken we meteen een eerste opruimafspraak. Als je er nog even over na wilt denken kan dat natuurlijk. Belangrijk is dat het tussen ons klikt (online elkaar spreken kan ook).

Stap 2: 

Een opruimafspraak van 3 uur. Op basis van wat in het kennismakingsgesprek is besproken en wat je mij hebt laten zien, heb ik een plan gemaakt dat is gebaseerd op jou en hoe dingen voor jou het prettigst werken. Je krijgt van mij tips, ik leer je technieken en geef inzichten hoe je structuur in je huis krijgt en houdt. Zijn er zaken die geen plaats meer in je huis krijgen, dan bespreken we samen wat de nieuwe bestemming hiervoor wordt. Alles gaat in overleg met jou. Jij beslist. 

Stap 3.

Eventueel een vervolg opruimafspraak. Mocht één  opruimafspraak niet voldoende zijn, dan maken we een vervolg afspraak. Jij bepaalt hoelang ik je help.

 

Stap 4.

Na onze laatste opruimafspraak bel ik je nog een keer om te horen hoe het met je gaat. Misschien heb je nog vragen of heb je nog behoefte aan een afspraak. Pas als jij tevreden bent ben ik het ook.

Neem contact op

Heb je nog vragen of wil je een afspraak maken? Neem  gerust contact met me op voor meer informatie en persoonlijke begeleiding.